Evenementenhulp

Evenementenhulp EHBO

Wij verzorgen op aanvraag van evenementenorganisatoren evenementen EHBO. Met onze gecertificeerde en enthousiaste EHBO’ers is jouw evenement in goede handen!

Direct hulpverlening beschikbaar

Van een schaafwond tot flauwvallen of een allergische reactie: hulpverleners zijn er direct bij.

Professionele inzet

Wij beschikken over alle benodigde EHBO expertise, kennis, communicatie en materialen om jouw evenement vlekkeloos te laten verlopen.

Betrouwbaarheid en veiligheid

De toevoeging van een EHBO-post op je evenement zorgt voor een gevoel van betrouwbaarheid en veiligheid onder je uitgenodigden.

Richtlijnen voor de EHBO post (volgens de GHOR richtlijn voor evenementen)

Bij inzet van Basis Eerste Hulp bij Evenementen plaatst de organisatie minimaal 1 zorgpost. Deze zorgpost voldoet aan de volgende eisen:

Betaalbare tarieven en flexibele opties

Ontdek onze tarieven en voordelen, zorgvuldig afgestemd op jouw evenementbehoeften. Voor een preciezere prijsindicatie neem je contact met ons op via ehbospaubeek@gmail.com.

€15,00

Dagtarief per EHBO’er per uur

*Voor een event zijn er altijd min. 2 EHBO’ers aanwezig

€25,00

Nachttarief (Na 23.00 uur) per EHBO’er per uur

*Voor een event zijn er altijd min. 2 EHBO’ers aanwezig

Onkostenvergoedingen inzet bij evenementen

  • De organisator zorgt per inzet van 2 uur voor adequate catering (broodjes/drinken) voor de aanwezige EHBO’ers
    alternatief wordt de catering op nacalculatie per factuur in rekening gebracht
  • Verplaatsingskosten vanaf Spaubeek:
    naar rato van aantal in te zetten personen en voertuigverplaatsingen -informeer bij het secretariaat
  • Voorgesprek en administratieve afhandeling zijn gratis en inbegrepen bij bovenstaande kosten

€10,00

Huur portofoons per inzet/per dag

€19,50

Huur AED per evenement/per dag

(het evt. gebruik van AED-pads obv werkelijke kosten/nacalculatie)